Masuk member shaklee dengan saya

Bagaimana menjadi ahli dengan saya?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
■ Harga 20% murah daripada sebelum ini
■ Keahlian SEUMUR HIDUP. No renew2
■ Tiada paksaan dalam pembelian, keahlian takkan tamat
■ Konsultansi SEUMUR HIDUP. Group support yang sempoi

■ Group whatsapp - tips kesihatan/konsultasi setiap hari.
■ Peluang mendapat CASH BACK jika cukup point
■ Guiding free busniess shaklee daripada group dan saya.

Bagaimana mahu daftar?

••••••••••••••••••••••••••••••••••
1) Pendaftaran dengan Yuran RM85 termasuk termasuk members kit (beg shaklee,buku2 nutrisi shaklee,busniess kit.)
- Nyatakan barang Shaklee yang hendak dibeli (jika ada), supaya dipostage bersama membership kit itu. So, jimatlah rm20. Hihi

2) Pendaftaran percuma
- Pembelian 3 Collagen atau
- Pembelian 2 Vivix
- Pembelian mana-mana produk Shaklee sehingga 200 point

Saya nak mendaftar, bagaimana?

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hanya pm atau whatsapp kan kat saya

1) Nama penuh & IC
2) Nama suami & IC(jika status kahwin)
3) Email
4) No Phone
5) Alamat surat menyurat
6) Alamat hantar barang (jika tak sama)
7) Bank akaun (untuk CASH BACK Shaklee) - apa-apa bank pun boleh ja. :)


Hubungi saya:
Untuk membuat tempahan dan konsultasi secara percuma anda boleh hubungi :
Saya : Daph Ne
SID : 1002963
Facebook : Daph Ne
PM : https://www.facebook.com/messages/100003110083417
Call/Sms/WhatsApp : 018-3506838
Area : Tuaran, Sabah.
Proses penghantaran : COD & perkhidmatan pos laju.
Like dan kunjungi :
Facebook page - https://m.facebook.com/shaklee.daphne89.com.my
Blog - http://spongebobvitamin.blogspot.com

Ready stok.

1 comment: