Lagu tema bila hati berbicara bersama liriknya

Comelnya hero(syafiq kyle,emir qasha) dan heroin(Atiqah suhaime, tania katsura) drama bila hati berbicara ini. Klik Sinopsis bila hati berbicara Hihihi. Jangan senyum sorang-sorang bila tengok drama ok. Hahaah Drama best! Lagu-lagu temanya pun sangat best. Saya share kat bawah ni ok. :)

 SELAMA KU BERNAFAS - SYAM KAMARUL
https://www.youtube.com/watch?v=RhRMVSMDXK8&feature=youtube_gdata_player

ENGKAU - SIDDIQ SAFIAN
https://www.youtube.com/watch?v=72FSP7-S8bA&feature=youtube_gdata_player

JATUH CINTA - I AM NEETA
https://www.youtube.com/watch?v=GFzjjdP_XIg&feature=youtube_gdata_player

KAU SELALU ADA - DEANNA HUSSIN
https://www.youtube.com/watch?v=qaz_ckza_FM&feature=youtube_gdata_player

HUJUNG DUNIA -HANIE SORAYA
https://www.youtube.com/watch?v=UYbauATQqHw&feature=youtube_gdata_player




Lagu pertama drama bila hati berbicara
SELAMA KU BERNAFAS - SYAM KAMARUL

Selagi jantungku berdetak di dalam tubuh
Aku kan menjaga cintamu di dalam hatiku
Selama bintang selalu ada di malam-malammu
Aku kan menjadi cahaya di dalam gelapmu

Korus:
Andai dia tak bisa denganku
Aku relakan hidupku tanpa cinta, seumur hidupku
Tuhan ku harap sekali saja
Aku bisa mencintai dan dicintai, seumur hidupku

Dan ku berjanji
Seperti mentari yang menemani hari
Dan ku pastikan
Hidupmu tak akan pernah menangis kernaku

Lagu tema bila hati berbicara sangatlah best!!! Berikut adalah tajuk lagu, lirik lagu dan video. Enjoy.

Lirik ke-dua bila hati berbicara
ENGKAU - SIDDIQ SAFIAN

Dirimu bagaikan bintang di hatiku
Selalu terangi malamku
Selalu dalam tidurku

Dirimu bagaikan mata air cinta
Memberikan ku kesejukan
Dalam dahaga hidup

Engkau datang di saatku sedang sedih
Air mata membanjiri hati
Tersakiti lagi

Biarkan hati ini untuk mencintaimu selamanya
Kerna ku tahu kau tak akan sakiti aku
Hanya dirimu harapanku untuk ku hidup dan kembali
Menuai cinta yang hilang di dalam hidupku

Seakan bintang yang menerangi malam
Kau hadir menjadi cahaya gelapku
Dan membawa luka ini terbang jauh dari hatiku

Biarkan hati ini untuk mencintaimu selamanya
Kerna ku tahu kau tak akan sakiti aku

Hanya dirimu harapanku untuk ku hidup dan kembali
Menuai cinta yang hilang di dalam hidupku

Lagu ke-tiga drama bila hati berbicara
JATUH CINTA - I AM NEETA

Aku tak bisa menyedari
Kamu cinta aku
Tentang kamu
Tak pernah ku hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada matamu yang terindah
Kau membuatku dekat padamu

Kini ku bisa menyedari
Erti cinta kamu
Tentang aku
Selalu kau hargai

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta

Kini aku jatuh cinta
Pada diri kamu
Segenap hujung duniaku
Ingin kau tahu

Kini aku jatuh cinta
Semua tentang kamu
Sehingga hujung duniaku
Jatuh cinta




No comments:

Post a Comment